عروسك هاي السا و آنا

اسباب بازي و عروسك هاي السا و آنا برگرفته از انيميشن سينمايي فروزن (يخ زده) توانسته است، در دل دخترها در ايران براي خود جا باز كند. جالب است بدانيد اين محبوبيت تنها در ايران اتفاق نيافتاده است. بلكه در امريكا نيز پس از پخش انيميشن فروزن اسباب بازي و عروسك هاي خواهران فروزن به اندازه اي محبوب شدند كه امريكايي ها به جاي خريد عروسك باربي ، السا و آنا را انتخاب كردند و عروسك هاي السا و آنا توانستند عنوان پر فروش ترين عروسك كريسمس امريكا را كسب كنند.

 عروسك هاي السا و آنا چه مدل هايي دارد؟
 

عروسك هاي السا و آنا در مدل هاي مختلفي وجود دارند كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را دارند. برخي از محبوب ترين مدل هاي عروسك هاي السا و آنا عبارتند از:

  • عروسك هاي سخنگو: اين عروسك ها مي توانند ديالوگ هايي از فيلم Frozen را پخش كنند.
  • عروسك هاي ترانه خوان: اين عروسك ها مي توانند آهنگ هايي از فيلم Frozen را اجرا كنند.
  • عروسك هاي رقصنده: اين عروسك ها مي توانند رقص هاي فيلم Frozen را اجرا كنند.
  • عروسك هاي قابل جمع آوري: اين عروسك ها در مجموعه هاي مختلف با لباس ها و لوازم جانبي مختلف عرضه مي شوند.
  • عروسك هاي تعاملي: اين عروسك ها مي توانند با بچه ها تعامل داشته باشند و با آنها صحبت كنند.
  • عروسك هاي السا و آنا هديه اي عالي براي دختراني هستند كه عاشق فيلم Frozen هستند. اين عروسك ها مي توانند ساعت ها سرگرمي و شادي را براي آنها فراهم كنند. 
     

تم تولد با كارتون فروزن (يخزده) براي سوپرايز بچه ها

تم تولد با كارتون فروزن (يخزده) ايده اي عالي براي جشن سوپرايز تولد دختران است. اين تم مي تواند بسيار زيبا و جذاب باشد و مطمئناً بچه ها از آن لذت خواهند برد.

در اينجا چند ايده براي برگزاري جشن تولد با تم فروزن آورده شده است:

  • مكان: مي توانيد جشن تولد را در خانه يا در يك مكان اجاره اي برگزار كنيد. اگر جشن تولد را در خانه برگزار مي كنيد، مي توانيد اتاق را با تزئينات فروزن تزئين كنيد.
  • دعوتنامه ها: مي توانيد دعوتنامه ها را به صورت آنلاين يا خودتان بسازيد. مطمئن شويد كه دعوتنامه ها را با طرح هاي فروزن تزئين كنيد و تاريخ، زمان و مكان جشن تولد را ذكر كنيد.
  • غذا و نوشيدني: مي توانيد غذا و نوشيدني هاي فروزن را براي جشن تولد تهيه كنيد. برخي از ايده ها عبارتند از كيك فروزن، آب نبات فروزن، و ميوه هاي تزئين شده با طرح هاي فروزن.
  • بازي ها: مي توانيد بازي هاي فروزن را براي جشن تولد برنامه ريزي كنيد. برخي از ايده ها عبارتند از بازي پادشاه برفي، بازي تاج و تخت، و بازي يخ و آتش.
  • فعاليت ها: مي توانيد فعاليت هاي فروزن را براي جشن تولد برنامه ريزي كنيد. برخي از ايده ها عبارتند از ساختن آدم برفي، تزئين كيك فروزن، و رقصيدن با آهنگ هاي فروزن.
  • هداياي مهماني: مي توانيد هداياي مهماني فروزن را براي بچه ها تهيه كنيد. برخي از ايده ها عبارتند از عروسك فروزن، مداد رنگي فروزن، و دفترچه يادداشت فروزن.
    با كمي برنامه ريزي مي توانيد يك جشن تولد فروزن فوق العاده براي بچه ها برگزار كنيد. مطمئناً آنها از اين جشن تولد خاطره اي فراموش نشدني خواهند داشت.

 

 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اكشن فيگور دو منظوره

 

اكشن فيگور دومنظوره چيست؟

يك اكشن فيگور و يا فيگور نيز مي تواند اسباب بازي هم باشد و دو منظوره ساخته شود. زيرا بسياري از سازندگان با اضافه كردن قابليت پخش نور يا موزيك به اكشن فيگورها امكان سرگرم شدن را نيز به آن اضافه مي كنند. به عنوان مثال اكشن فيگور مرد آهني در داليدل را مشاهده كنيد كه هم اكشن فيگور است و هم يك اسباب بازي است، در حالي كه مدل جوكر تنها كاربري اكشن فيگور دارد.

 

اكشن فيگور جوكر
پس از درخشش فيلم سينمايي جوكر در سال 2019 يك رشد انفجاري در تقاضا براي خريد اكشن فيگور ارزان براساس شخصيت مرموز جوكر در تمام دنيا پديدار شد. به طوري كه امروزه شاهد ورود انواع اكشن فيگور جوكر در تمام ابعاد و با هر قيمتي در بازار هستيم.

 

 

 

 

چگونه با اكشن فيگور پسرم را سوپرايز كنم

در اينجا چند ايده براي سوپرايز كردن پسرتان با يك اكشن فيگور وجود دارد:

- اكشن فيگوري را انتخاب كنيد كه از شخصيت مورد علاقه او باشد. مي‌توانيد از او بپرسيد كه شخصيت مورد علاقه‌اش چيست، يا مي‌توانيد به سراغ يك اكشن فيگور از يك فيلم، كتاب يا بازي برويد كه مي‌دانيد از آن لذت مي‌برد.
- اكشن فيگوري را انتخاب كنيد كه از نظر اندازه و كيفيت مناسب باشد. اكشن فيگور نبايد خيلي بزرگ باشد كه خطرناك باشد، يا خيلي كوچك باشد كه بازي با آن سخت باشد. همچنين بايد از مواد با كيفيت ساخته شده باشد كه دوام داشته باشد.
- اكشن فيگوري را انتخاب كنيد كه همراه با لوازم جانبي باشد. برخي از اكشن فيگورها با لوازم جانبي مانند سلاح‌ها، وسايل نقليه يا لباس‌هاي مختلف عرضه مي‌شوند. اين مي‌تواند راه خوبي براي افزايش جذابيت اكشن فيگور باشد و به پسرتان امكان مي‌دهد داستان‌هاي بيشتري با آن خلق كند.
- اكشن فيگور را به روشي خاص بسته‌بندي كنيد. مي‌توانيد آن را در يك جعبه زيبا يا يك كيسه كاغذي بپيچيد. همچنين مي‌توانيد يك كارت تبريك با پيامي شخصي براي پسرتان اضافه كنيد.
- اكشن فيگور را در زمان مناسبي به او بدهيد. اگر مي‌دانيد كه او انتظار اكشن فيگوري را دارد، سعي كنيد آن را در يك روز خاص به او بدهيد، مانند روز تولدش، كريسمس يا هديه‌اي بدون مناسبت.
- در هنگام دادن اكشن فيگور به او هيجان‌زده باشيد. شادي شما به او منتقل خواهد شد و او تجربه لذت‌بخش‌تري خواهد داشت.

با كمي برنامه‌ريزي، مي‌توانيد يك اكشن فيگور را انتخاب كنيد كه پسرتان آن را دوست داشته باشد و او را به طور كامل سورپرايز كنيد. اگر هم مايل هستيد تا به روشي خاص او را سورپرايز كنيد مي توانيد از يك تيم سورپرايز مانند هايپرسورپرايز كمك بگيريد.

 

اكشن فيگور چيست؟

اكشن فيگور يك اسباب‌بازي است كه شبيه يك انسان يا حيوان است و معمولاً از پلاستيك يا ساير مواد ساخته مي‌شود. اكشن فيگورها معمولاً مفاصل مختلفي دارند كه به آنها اجازه مي‌دهد تا در حالت‌هاي مختلف قرار بگيرند. اكشن فيگورها اغلب بر اساس شخصيت‌هاي فيلم‌ها، كتاب‌هاي كميك، بازي‌هاي ويديويي و ساير رسانه‌ها هستند.

Action Figure

اكشن فيگورها براي اولين بار در دهه 1950 متولد شدند و از آن زمان به يكي از محبوب‌ترين اسباب‌بازي‌ها در جهان تبديل شده‌اند. اكشن فيگورها توسط كودكان و بزرگسالان از همه سنين جمع‌آوري مي‌شوند.

اكشن فيگورها مي‌توانند به دلايل مختلف جمع‌آوري شوند. برخي از افراد اكشن فيگورها را جمع‌آوري مي‌كنند زيرا از شخصيت‌هايي كه بر اساس آنها هستند، لذت مي‌برند. برخي ديگر اكشن فيگورها را جمع‌آوري مي‌كنند زيرا دوست دارند آنها را با هم بازي كنند. و برخي ديگر اكشن فيگورها را جمع‌آوري مي‌كنند زيرا معتقدند ارزش سرمايه‌گذاري دارند.

اكشن فيگورها مي‌توانند در انواع مختلف اندازه‌ها، قيمت‌ها و كيفيت‌ها يافت شوند. اكشن فيگورهاي ارزان‌تر معمولاً از پلاستيك ساخته مي‌شوند و مفاصل محدودي دارند. اكشن فيگورهاي گران‌تر معمولاً از مواد با كيفيت‌تر مانند فلز يا لاستيك ساخته مي‌شوند و مفاصل بيشتري دارند.

اكشن فيگورها مي‌توانند يك سرگرمي عالي براي كودكان و بزرگسالان از همه سنين باشند. آنها مي‌توانند براي بازي، جمع‌آوري و سرمايه‌گذاري استفاده شوند.

 

معروف ترين اكشن فيگورها در پنج سال گذشته

در اينجا برخي از معروف ترين اكشن فيگورها در پنج سال گذشته آورده شده است:

  • انتقام جويان
  • مرد عنكبوتي
  • بتمن
  • هلووين
  • جنگ ستارگان
  • ديزني
  • دي سي
  • مارول
  • هري پاتر
  • كارتوني مانند السا و آنا
    اين اكشن فيگورها به دليل محبوبيت شخصيت ها، كيفيت بالاي ساخت و تنوع گسترده، از جمله انواع مفاصل، لباس ها و لوازم جانبي، محبوب هستند.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]

اسباب بازي هاي شخصيت هاي كارتوني اين روزها خيلي زياد شدند. من هم عاشق همه شون هستم و دلم مي خواد كه از همه شون يكي داشته باشم. اسباب بازي هاي خودم رو با شما به اشتراك مي ذارم تا شادي هام رو با شما قسمت كرده باشم